Marketing
e-commerce

Projektujemy i wdrażamy kompleksowe strategie marketingowe dla sklepów internetowych. Zwiększamy widoczność, ruch i sprzedaż, wykorzystując synergicznie najlepsze kanały i narzędzia.

🚀 Rozwiń swój biznes online

Narzędzia, z których korzystamy

Marketing, który działa razem – Siła spójnej strategii marketingu
e-commerce

Pomyśl o tym, jak dzisiaj robimy zakupy w internecie. Rzadko kiedy od razu trafiamy na produkt i go kupujemy. Szukamy w Google, sprawdzamy opinie, zaglądamy na media społecznościowe, porównujemy oferty. Prawdziwa siła marketingu tkwi w spójnym współgraniu wszystkich elementów promocji sklepu, gdyż pojedyncze, oderwane działania często nie wystarczają.

Spójna strategia i synergia kanałów

Jako specjaliści od marketingu e-commerce (poznaj nasz), patrzymy na Twój sklep całościowo. Zamiast osobnych działań, tworzymy jedną, spójną strategię. Dbamy o to, żeby Twój sklep był dobrze widoczny w wyszukiwarkach (SEO), żeby płatne reklamy (np. w Google) trafiały do właściwych osób, a wartościowe treści i działania w mediach społecznościowych przyciągały i angażowały – wszystko to ma ze sobą współgrać w ramach kompleksowego marketingu internetowego.

Co zyskuje na tym Twój biznes?

Co to daje w praktyce? Kiedy wszystkie elementy marketingu się uzupełniają, po prostu efektywniej wykorzystujesz swój budżet. Klienci łatwiej zapamiętują Twoją markę, chętniej do Ciebie wracają (budując lojalność), a Twój biznes może rozwijać się stabilniej i bardziej przewidywalnie. To podejście, które jako doświadczona agencja e-commerce, polecamy do budowania solidnych fundamentów sukcesu na długie lata.

Analiza Biznesu i Otoczenia

Poznajemy Twój sklep, produkty, klientów, konkurencję oraz dotychczasowe działania. Sprawdzamy fundament – czy obecne tworzenie sklepów Internetowych (lub jego stan) wspiera marketing.

Ustalenie Celów i KPI

Definiujemy mierzalne cele (np. wzrost sprzedaży, pozyskanie leadów) i kluczowe wskaźniki efektywności.

Dobór Kanałów i Narzędzi

Rekomendujemy najskuteczniejsze kanały marketingowe (SEO, Ads, Email itp.) i narzędzia dopasowane do budżetu i celów.

Plan Działań i Harmonogram

Tworzymy szczegółowy plan działań marketingowych wraz z harmonogramem wdrożenia.

Wdrożenie i Optymalizacja

Uruchamiamy działania, a następnie stale monitorujemy efekty i optymalizujemy strategię, aby osiągnąć coraz lepsze wyniki.